Wednesday 21 August 2013

Koktajl egzotyczny


Egzotyczne trio  ananasa, mango i pomarańczy...




Składniki na 4 szklanki (około 1500 ml koktajlu):
  • pół dużego ananasa (albo jeden mały),
  • mango,
  • 3 pomarańcze,
  • kilka kostek lodu (opcjonalnie).



Przygotowanie:
  1. Obieramy ze skórki ananasa, mango i jedną pomarańczę. Dzielimy je na mniejsze cząstki. 
  2. Z dwóch pomarańczy wyciskamy sok za pomocą wyciskarki do owoców. 
  3. Rozdrobnione owoce, sok z pomarańczy oraz kostki lodu umieszczamy w blenderze koktajlowym i miksujemy przez około 3 minuty.
  4. Szklanki z koktajlem możemy ozdobić plasterkami pomarańczy.   :)



3 comments:

  1. Mniam, mniam:) Nareszcie znalazłam kogoś, mam nadzieję, z podobną pasją do koktajli i soków, co ja:)

    ReplyDelete
  2. Oooo tak :) ja też uwielbiam koktajle owocowe i soki ze świeżo wyciśniętych owoców. Ten koktajl szczególnie polecam. Jest naprawdę megapyszny :)))

    ReplyDelete
  3. Jutro biegnę z samego rana po ananasa, resztę składników już mam!

    ReplyDelete